Ondanks alle inzet van onze medewerkers kan er altijd iets misgaan. Laat het ons dan altijd zo snel mogelijk weten. Met behulp van uw klacht/opmerking kunnen wij onze dienstverlening optimaliseren. Uw op- of aanmerking is daarom van groot belang voor onze organisatie. Hieronder zijn de stappen beschreven die u kunt nemen bij een eventuele klacht.
Stap 1
Bespreek de klacht met de directbetrokkene
Stap 2
Neem contact op met de klachtenfunctionaris van Spaarnezorg via 023 544 1529 of info@spaarne-thuiszorg.nl. De telefonische bereikbaarheid is werkdagen van 09:00 – 17:30 uur
Spaarnezorg heeft een klachtenfunctionaris die al uw vragen kan beantwoorden. Dit kan zowel telefonisch als schriftelijk per mail. De klachtenfunctionaris neemt de klacht in ontvangst en zal de procedure bewaken. U zult te allen tijde op de hoogte worden gesteld van de afhandeling.
U kunt uw telefonische klachten melden via het telefoonnummer 023 544 1529, bereikbaar op iedere werkdag van 09:00 – 17:30 uur. Bij geen gehoor kunt u uw klacht ook per mail versturen naar info@spaarne-thuiszorg.nl, u zult zo spoedig mogelijk worden teruggebeld.